[Diplomky] Diplomky - resty - zadání

Ondrej Zizka ozizka at redhat.com
Thu Dec 5 18:39:21 EST 2013

Ahoj všichni,

byl jsem 2 týdny nemocný a nepoužitelný, ale už jsem OK. Po dohnání
restů z práce jsem se pustil i do diplomek. Pojďme vyřídit, co zbývá.

Bohužel se při migraci naší interní wiki ztratily změny v dokumentu ten
poslední týden, co jsem vyřizoval asi se třemi z vás, takže kdyby něco
nesedělo (např. už jsme si diktovali zadání, ale já budu tvrdit, že ne),
je to tenhle případ.

1) 2 z vás ještě nemají sestavený text zadání. Kdo nemáte, dejte vědět.

2) U 2 nebo 3 z vás jsem ještě zadání chtěl poladit podle toho, jak ve
výsledku rozdělíme témata - jsou to ty práce ohledně datové vrstvy -
ORM/OGM/Infinispan/Graph db.
To myslím že vím kdo je, napíšu ohledně toho extra mail.

3) Asi nebudu úplně stíhat sledovat vaše termíny, co je kdy třeba
oficiálně udělat, takže je na vás si to ohlídat, a pokud to bude
vyžadovat nějaký můj input, tak prosím minimálně týden dopředu.

4) Nepoznačil jsem si, co je BP a co DP, takže usuzuju, že máte všichni
DP? Pokud má někdo BP, dejte vědět.

5) Vy co máte finální zadání, dejte mi vědět v odpovědi na mail (spíš
mě, než do mailing listu), jestli (už) jste si založili:
(prosím i ty, co už mi linky dávali - ať to mám pohromadě)

Texťák s hrubou osnovou, odstavcem s úvodem, a kam si budete psát
poznámky (pokud rovnou nemáte blog) :
Github repo:
Účet na JBoss.org, případně na stránkách projektu:
Jestli / kde jste na fórech představili svůj projekt / záměr (Mě tam
nezmiňute, netoužím po slávě :)
Případně jaké mailing listy jste si subscribnuli.
Blog (nepovinné, ale užitečné - formou zápisníku o postupu projektu) :

Toť zatím vše,
Ondra