[Diplomky] Úvodní info / test mailing listu

Ondrej Zizka ozizka at redhat.com
Mon Nov 11 12:59:27 EST 2013

Ahoj,

jak už jsem psal ve "welcome message", která nevím, jestli došla všem,
budu vás prostřednictvím tohoto listu informovat ohledně diplomek.
Můžete do něj psát taky, pokud budete mít něco obecného -
diplomky at lists.jboss.org .

Organizační
========

Kdo z vás ještě nemá zadání, měli bychom ho vytvořit do konce tohoto týdne.
Kdo už máte, zaregistrujte se na diplomky.redhat.com, dohledejte svoje
téma (topic) a přidejte k němu zadání ("thesis").

Přečtěte si tipy na
https://community.jboss.org/people/ozizka/blog/2013/10/01/jak-ps%C3%A1t-a-programovat-it-diplomku

Svůj projekt dejte na github.
Připojte se ke komunitě projektu, se kterým budete pracovat - jboss.org,
mailing list.
Váš projekt doporučuju dát i na OpenShift.
Můžete si založit blog - spíš než že by to četly davy lidí si při psaní
setřídíte myšlenky a dáte základ textu diplomky.

Civ / OpenTTD MMO
=============

Dost z vás dělá na tématu MMO Civilizace nebo OpenTTD.
Jak už jsem vám říkal na schůzkách, bude pro vás výhodné, když budete do
jisté míry spolupracovat na modelu a servisní vrstvě - a to do té míry,
do jaké to není předmětem vašeho zadání. Obě hry jsou grid-based, takže
některé struktury budou podobné, stejně jako nějaké API pro vytahování
informací z datové vrstvy do vyšších (až po klienta).
Na druhou stranu, nemusíte - zadání jsem sestavoval s ohledem na to, že
někdo může chtít pracovat zcela samostatně. Je to na vás.

Pošlu vám seznam mailů, a můžete se sejít třeba na MUNI a domluvit se,
jestli budete chtít dát dohromady nějaký společný kód pro vytahování dat
gridu ve vhodné formě.
Případně v Red Hatu, pak bych vám mohl dát nějakých pár myšlenek, kde by
měly být hranice (aneb pomoct vám sestavit "kontrakt") této knihovny.

Dobrá zpráva: Jeden z vás bude nejspíš dělat na enginu na IZO
zobrazování - Marek.