[Diplomky] Nemocný /// Re: Registrace diplomky

Ondrej Zizka ozizka at redhat.com
Fri Nov 22 01:31:16 EST 2013

Pravda. Čeká to na schválení.

Mám chřipku, takže jsem pár věcí musel nechat viset, neměl jsem sílu se
tomu tenhle týden věnovat.
Pokud vím, momentálně nic nehoří. Registrace na diplomky.redhat.com nemá
žádný deadline, je to vyloženě tracking tool, takže to počká do příštího
týdne.

Dvě nedokončená zadání pořešíme asi v pondělí, napíšu.

Ondra