[Diplomky] Postup pro získání kreditů

Jiri Holusa jholusa at redhat.com
Wed Feb 12 04:51:38 EST 2014

Čau,

funguje to takhle (řešil jsem to s bakalářkou před týdnem). Kredity ti může zadat tvůj "oficiální" vedoucí (ten z fakulty). Ten ti taky rovněž vloží zadání (třeba i předběžné) do ISu a následně ti může zapsat kredity. Takže zajdi za ním a domluv se s ním, řekni mu, že se ti Ondru nedaří sehnat, a pak uvidíš, co ti řekne :-)

Jirka