[Diplomky] Diplomky - resty - zadání

Ondrej Zizka ozizka at redhat.com
Fri Jan 10 02:49:40 EST 2014

Ahoj všichni,

přeju pěkný rok 2014 a ať klapne diplomka a státnice. Pojďme na to.
Přes prosinec jsem moc neodpovídal, nejen že byly Vánoce, ale řešil jsem
nějaké osobní záležitosti. Příští týden máme slet (doslova) developerů
WildFly, takže taky nebudu extra k mání, ale pak jedu na dovolenou,
takže bych se s vámi chtěl mezi 11.1. a 16.1. sejít, kouknout na to,
jakou jste si udělali rešerši, jak promysleli návrh a případně co
nakódovali. Dále tu sync schůzku pro témata, která mají něco společného.

Dejte vědět, kdo budete v těch dnech mít čas mezi 17:00 a 20:00.
Mám ještě pár nezodpovězených mailů od některých z vás, odpovím během
soboty.

Ondra