[Diplomky] Automaticke testy JavaScript

Ondrej Zizka ozizka at redhat.com
Fri Nov 14 11:36:42 EST 2014

Ještě jsem si vzpomněl, že Selenium má různé "drivery", z nichž některé
spouští přímo prohlížeče a klikají v nich; zároveň je nějak možné
interagovat s JS enginem.
http://docs.seleniumhq.org/docs/03_webdriver.jsp
https://code.google.com/p/selenium/wiki/FirefoxDriver
https://code.google.com/p/selenium/wiki/ChromeDriver