[Diplomky] Automaticke testy JavaScript

Vít Svoboda vit.svoboda at gmail.com
Mon Nov 17 13:14:20 EST 2014

Diky za reakce.

S ruby zadne zkusenosti nemam a prestoze Jasmine vypada zajimave, asi bych
preferoval neco s tradicnejsim pristupem.

Selenium mi zatim prijde ponekud overkill, chtel bych se drzet na urovni
unit testu meho API. Ty se v QUnit pisou celkem pohodlne, ale v zakladu se
spousti pristupem na stranku, kdezto ja bych je samozrejme chtel jako
soucast buildu. Na druhou stranu pokud vystupem me prace je balik
javascriptu (testovaci server v jave nevnimam jako produkcni kod), tezko
rict, zda se o nejakem buildu vubec da mluvit.

S pozdravem,

Vit Svoboda